picpic2
Velkommen Gæst Søg | Aktive indlæg | Medlemmer | Log ind | Registrering

African Mango og Megaburn Valgmuligheder · Vis
Gæstebruger
Skrevet: Friday, March 02, 2012 5:31:21 PM
Rank: Gæstebruger
Gruppe: Gæstebruger

Gæstebruger wrote:
Jeg hoppede som jer andre også i med begge ben, for ca. 15 dage siden.. Skyndte mig dog at spærre mit kort osv.

Men nu har jeg så modtaget african mango, og er super nervøs.. Ved ikke om jeg skal prøve den af, for hvad nu hvis det er et eller andet fusker produkt, ligesom hele virksomheden og alt andet er..

Har nogen af jer overvejet at benytte det i har modtaget fra dem?

Har endnu ikke modtaget noget, men hvis jeg gør ryger de direkte i skraldespanden da jeg ikke tør stole på indholdet.
Gæstebruger
Skrevet: Friday, March 02, 2012 6:08:38 PM

Gæstebruger wrote:
Jeg har også købt begge produkter og har netop modtaget dem med posten.
ca. 1 uge efter jeg havde bestilt produkterne ringede jeg til dem uden problemer og fik opsagt "abonnementet" og fremtidige bestillinger. Jeg fik 2 annulleringsnumre på hver af produkterne og efterfølgende en mail, der bekræftede jeg havde opsagt fremtidige bestillinger og at de ikke ville kræve yderligere penge fra mig. Det var intet problem overhovedet.

Jeg blev selv nervøs da mange havde skrevet dårlige ting, men mit spørgsmål er: Snyder de overhovedet?
Selvfølgelig er det skidt, hvis produkterne ikke når frem. Men hvis de har afsendt dem til selvstændig fragtfører, så er produkterne iht. købeloven leveret til køber. Og det er således den selvstændige fragtfører, såsom postdanmark f.eks. man skal gå efter.
Når jeg spørger om de overhovedet snyder mener jeg, selvfølgelig skal produkterne frem. Men der er et hav af virksomheder der har de tilbud, såsom Illustreret videnskab, hvor man køber x antal produkter på tilbud og hvis man ikke opsiger inden x antal tid sender de nyt afsted og charger fuld pris. Det er alm. forretningsgang for mange virksomheder. Det handler bare om man læser betingelserne først og husker at opsige produkterne inden tiden er udløbet.
Nu skal jeg ikke tale over mig eller noget, det kan jo være det i sidste ende er mig der står med håret i postkassen!! :)

Umiddelbart har jeg bare ikke hørt nogen sige, at de har trukket penge mod ens "vilje". For hvis man har opsagt sit abonnement i god tid, så BURDE de ikke gøre mere. Men nu ser jeg om de alligevel trækker mig flere penge og så skal jeg nok meddele det. :)

Ja de snyder. Det er åbenbart lidt tilfældigt hvem der får produkterne. De fleste som er "heldige" at modtage noget får som regel kun det ene. Men mange får aldig noget. Det kan godt være at man kan afbestille resten, men det er meget svært når firmaet næsten ikke er til at komme i kontakt med, de svarer ikke på mail og tager sjælent telefonen. Har selv ikke modtager de lovede bekræftelser på afbestillingerne, så stoler ikke på dem (og det er på email så det kan man ikke klandre et fragt firma eller andet for). De lyver også om hvorfor folk ikke har modtaget varerne med at de bliver tilbageholdt i tolden, hvilket også er blevet modbevist, af en i denne tråd der har insider viden fra tolden.

Og helt ærligt, hvor troværdigt syntes du selv et firma er som lukker hjemmesider ned og åbner nye hver anden dag?
Dem som er blevet trukket for de 500,- har aldrig modtaget noget for dette og det er da snyd. Ja mange firmaer har denne praksis, men der får man også varerne.
Gæstebruger
Skrevet: Friday, March 02, 2012 7:18:10 PM

SNØFT - er selv faldet i og har lige opdaget at de har hævet penge på min konto. Har gået og ventet på at få mine vareprøver...og jeg har forgæves prøvet at få fat i firmaet på begge telefonnumre. Håber jeg kan få pengene retur og så håber jeg i den grad at nogen får fat i de svindlere og får det her stoppet. Føj hvor er det usmageligt det her.. Det er fup og fidus. Troede på det forde det var en Julie Mortensen fra Græsted der udtalte sig om produktet... Græsted ligger lige om hjørnet - det fik det bare til at virke så reelt..
Der er skrevet tidligere at der er lavet en gruppe inde på Facebook - den kan jeg ikke finde. Er der nogen der kender til det ?
Gæstebruger
Skrevet: Saturday, March 03, 2012 12:01:19 PM

Vil lige advare om at give kort-oplysninger til dem der sælger metaburn og african mango. Har prøvet et af de tilbud hvor man kunne prøve produkterne til en meget lille pris. Modtog kun Megaburn efter 30 dage. Har så lige set på min konto at der er trukket henholdsvis 563,35 og 510,64 kr fra min konto. Ringede og fik en engelsk-talende mand, som sagde at han beklagede, men jeg havde jo ikke kontaktet dem og afbestilt. Prøvede at forklare at jeg jo ikke havde prøvet produkterne endnu, da jeg kun havde haft megaburn i 2 dage og slet ikke havde modtaget african mango. Han blev bare ved med at beklage, og sagde at han kunne opsige mit abonnement.. JA TAK! Har nu skrevet til min bank, og bedt dem evt. om at tilbageføre beløbene, og sørge for at firmaerne ikke kan trække flere beløb på min konto!! SNYDT Liar

Gæstebruger
Skrevet: Saturday, March 03, 2012 1:01:27 PM

Hej.

Jeg har idag bestilt african mango på en dansk side, det var jo så godt nok også noget dyrere.
Jeg har forsøgt at købe meta burn på dansk side, men kan ikke finde en forhandler. Nogen der ved hvor man kan bestille det.
Gæstebruger
Skrevet: Monday, March 05, 2012 10:21:31 AM

Anbefaling : At kontakte forbrugerstyrelsen - og lade dem føre sag. Måske også politiet.

Det er jo ikke OK at charge 100 dollars - uden at man har haft en chance for at sende det retur. 100 dollars for "a free sample"....

Og det er mere end almindeligt svært at opsige abbonementet.

Deres reklamer er vildledende - personer opdigtet.
Gæstebruger
Skrevet: Tuesday, March 06, 2012 11:59:46 AM

Har lige opdaget at der er trukket knap 1100 kr. Pa min Konto for noget jeg ikke har bestilt eller modtaget. Jeg kontaktede banken som sagde at jeg var number 2 kunde I denne uge. Troede ikke jeg kunne falde for dettebh
Gæstebruger
Skrevet: Tuesday, March 06, 2012 4:45:25 PM

Hejsa,
Jeg ringede til 78775054, hvor der på intet tidspunkt blev sagt et firmanavn. Jeg kom igennem med det samme (kl. 17.40) og jeg talte med en amerikansk talende mand, og har efter 5 min modtaget denne email:

meta_burn@advmetabilling.com
17.45 (2 minutter siden)

til mig

hilsener

Tak for din henvendelse kundepleje.

Denne e-mail er en bekræftelse på, at din Meta Burn konto og afrikanske Mangokonto er blevet annulleret pr din anmodning. Der vil ikke være yderligereomkostninger. Tak for din interesse for vores produkt.

Lad os vide, hvis vi kan være til tjeneste for dig i fremtiden.

Venlig hilsen,
Meta Burn Support Team

Derudover har jeg selvfølgelig netop spærret mit visakort!
Gæstebruger
Skrevet: Tuesday, March 06, 2012 10:11:58 PM

sjovt nok hoppede jeg også på det crap, men for at være på den sikre side prøvede jeg at ringe til dem 4 dage før, og som der er nævnt tidligere, så kom jeg også på telefonsvar hos begge produkter. Jeg skrev til dem begge, support@africanmng.com, support@advmetabilling.com, og fik svar 12 timer efter, hvor der stod at de har afmeldt min aftale, men der var ingen oplysninger om hvornår jeg ville modtage prøvepakkerne, selvom jeg spurgte lidt om dem i emailen. Men for en sikkerhedsskyld har jeg også spærret min konto, som kan gøres på 10 sek via netbanken. for man ved jo aldrig om hvad de kan finde på at gøre, og så er de jo heller ikke til at få fat i, så man vil sidde virklig fast i det satan hvis de nu alligevel trækker flere penge efterfølgende. Selvom det lige har kostet mig 100 kr. for et nyt dankort, er det meget bedre end at miste 1000 kr.

Gæstebruger
Skrevet: Wednesday, March 07, 2012 9:23:42 AM

Jeg er også blevet taget ved næsen. Jeg bestilte dog kun en "gratis" prøve hvor man skulle indtaste en kode og så skulle man kun betale 16 eller 17 kr. de har nu ialt hævet 1200 dkk på min konto i løbet at 3 dage og ja jeg har spærret mit kort.
Jeg håber aldrig at hører fra dem igen...Liar
Gæstebruger Lotte Hyllested - Aalborg
Skrevet: Wednesday, March 07, 2012 11:44:22 AM

Hold jer langt væk - de opererer på flere hundrede sider, og stjæler dine penge. Jeg er selv lige blevet fuppet for kr. 1100,-

ER du gået i fælden, så skal du kontakte din Banks Indsigelsesafdeling, og får oprettet en sag. Bankerne er opmærksomme på det her FUP firma.

Har du lige bestilt, så vil jeg anbefale, at du spærre dit kort med det samme, og får nyt. Men tal med din Bank, de kan guide dig.

Det er en dyr lærestreg, men så må vi se os bedre for næste gang vi handler på nettet.

Siden er bygget meget psykologisk op, med lokkende billige intropriser, men du kommer altså til at betale fuld beløb for produkt, hvis du ikke ser dig for. Og du skal altså reagerer inden dag 15 efter din bestilling, ellers betaler du fuld pris!

Jeg er igang med at sprede rygte på facebook. Men min side bliver først off. når jeg har 30 "synes godt om" fra mine facebookvenner. Den hedder:

http://www.facebook.com/pages/FUP-Afrikansk-Mango-og-Metaburn-tag-dig-i-AGT/239286892830522

TAG JER I AGT, Venlig hilsen Lotte Hyllested, Aalborg
Gæstebruger
Skrevet: Wednesday, March 07, 2012 4:51:00 PM

Jeg hoppede også på. Har bestilt prøvepakker og jo ikke set noget til dem og yderlige er der trukket knap 600 kr for næste levering, som jeg endnu ikke har set skyggen af. Tja - 600 kr ud i den blå luft. Jeg er så rasende og har sendt nu to afskyelige meget vrede mails. Jeg er dybt skuffet. Føj at der findes sådanne afskyelige firmaer der virkelig tager røven på forbrugere. Tak for gode råd her.
Gæstebruger William
Skrevet: Wednesday, March 07, 2012 8:19:24 PM

Hejsa!

Ehh er der nogle af jer her inde der disideret er blevet snydt?

Er der nogle af jer der rent faktisk har modtaget og prøvet varene? -Det virker lidt som om at i alle sammen er gået i kollektiv panik og afbestiller og spærre jeres konto.
Gæstebruger
Skrevet: Thursday, March 08, 2012 9:26:28 PM

Jeg har for nogle uger siden også bestilt, men valgte at afbestille indenfor tidsfristen. Fik fat i engelsktalende dame, der noterede det. Jeg har d.d. modtaget begge dele pr. post og trukket de 33 kr. Jeg går i gang med at afprøve produktet. Jeg har ikke spærret kort, da der jo som udgangspunkt ikke "bare" kan hæves uden min tilladelse.
Gæstebruger
Skrevet: Friday, March 09, 2012 5:09:29 PM

Gæstebruger wrote:
Hejsa!

Er der nogle af jer der rent faktisk har modtaget og prøvet varene? -Det virker lidt som om at i alle sammen er gået i kollektiv panik og afbestiller og spærre jeres konto.

Har bestilt men ikke modtaget noget selv om betalingen er trukket på mit kort. Og dette er det samme for mange andre, så jeg syntes ikke du kan kalde det for kollektiv panik, vi vil bare advare andre mod det samme, men du er da velkommen til selv at gøre forsøget.
Gæstebruger
Skrevet: Friday, March 09, 2012 5:11:46 PM

Gæstebruger wrote:
Hejsa!

Ehh, undskyld men kalder du det ikke snyd at tage penge for noget som man aldrig får?
Prøv lige at læse tråden så tror jeg du fatter at dette er rent og skær tyveri.
Gæstebruger
Skrevet: Friday, March 09, 2012 6:03:51 PM

Hej jeg er også blevet snydt.. jeg bestilte også igennem facebook.. jeg ringede til den 2 uger efter jeg bestilte fordi jeg ikke havde fået varen.. og fik rykket min opsigelses frist fordi varen ikke var kommet.. og nu er den så kommet, men de har ikke trykket penge for min konto udover de 2*17 kr. men skal afbestille min bestilling inden den 15. men bliver helt nervøs nu.. må vist også hellere spærre mit kort også.. føler mig lidt som et godtroende fjolsBrick wall
Gæstebruger
Skrevet: Friday, March 09, 2012 6:55:31 PM

http://howfastdoi.bo.lt/iqrj7

værsgo og læs:
de snyder og det helt sikkert har lige fundet en hjemmeside fra samme firma. hvor der står nøjagtig det samme fra uge 1 til uge 4. og det er også nøjagtig de samme kommentar nede i bunden som fra den "danske hjemme" vi andre har bestilt fra. her fortæller de bare om en fra californien som har prøvet dette her produkt og hende de fortæller som har prøvet det er en fra kanal 8 (kendt kanal i usa)det hele er fup!
Gæstebruger
Skrevet: Saturday, March 10, 2012 5:25:38 AM

Uha! er blevet bekymret efter at have læst jeres kommentar på Meta Burn og African Mango. Jeg har efter 4 uger modtaget begge kosttilskud. Jeg har ikke betalt mere end jeg skulle men for en sikkerhedsskyld har jeg bestilt nyt kreditkort og ydermere blot via mail opsagt mit abonnement. Jeg har fået svar på min opsigelse, så sagen er løst. Jeg har ikke haft problemer udover forsinkelsen. Jeg vil helt sikkert prøve at tage kosttilskudet og vil selvfølgelig melde tilbage til jer om det virker. /Tina
Gæstebruger
Skrevet: Saturday, March 10, 2012 9:21:19 AM

Gæstebruger wrote:
Gæstebruger wrote:
Har set at man kan købe et lign. produkt hos et firma der hedder weight world der hedder African Mango Extreme. Deres logo ligner vægtvogterne. Nogle der kender dem eller som evt. har handlet der? og ved i evt. om dette er et pålideligt firma/produkt?

Jeg har købt derfra. fik min levering dagen efter. er lige startet og håber at det hjælper

Jeg har også købt African Mango gennem Weight world. Weight World er en britisk virksomhed med afdelinger i mange forskellige lande, blandt andet Danmark. Ingen problemer overhovedet, jeg fik produktet dagen efter jeg havde bestilt. Og samtidig binder man sig IKKE til fremtidige leveringer. Det fungere mere som en ganske almindelig webshop, hvor man bestiller hvad man skal bruge, og hvis man senere hen skal bruge mere, bestiller man igen. Meget mere enkelt end den model hvor man binder sig til nye leveringer hver måned, med mindre man aktivt afbestiller.
Og desuden er weight world en del billigere end det andet sted der er nævnt herinde... Tror jeg kom af med lige omkring 300 kr for 60 kapsler, det vil sige der er nok til en måned. Det andet sted skal have over 500 kr for en måned...
Selve produktet african mango tror jeg ikke der er så meget fusk ved, man skal bare være meget opmærksom på hvor man bestiller det :-) Jeg har taget det en uge nu, og har tabt mig to kilo :-)
Gæstebruger
Skrevet: Saturday, March 10, 2012 2:05:22 PM

jeg er også faldet i med begge ben. jeg føler mig dog ikke snyt.. jeg har modtaget begge vare, og spist dem i 5 dage og tabt ca 2kg. har dog opsagt at få flere. har ikke spæret mit kort, så er enlig spændt på at se om der bliver trukket penge nu når jeg har opsagt det..
Gæstebruger
Skrevet: Saturday, March 10, 2012 4:16:19 PM

Ja dum som jeg er faldt jeg også i via. en reklame fr facebook. Har skrevet to mails til dem og gjordt det klart at jeg under ingen omstændigheder er interreseret i at abbonere på det efterfølgende. Håber at det er nok :S
Gæstebruger
Skrevet: Saturday, March 10, 2012 8:07:42 PM

Gæstebruger
Skrevet: Saturday, March 10, 2012 8:28:43 PM

DET LYKKEDES! Jeg fik mine penge tilbage..

Virksomheden hedder "Yknot Global Limited" og er beliggende i Storbritannien, hvilket er vores held! Da det er inden for EU, finder EU-rettens direktiver anvendelse.

Det jeg gjorde var - på dansk - at skrive en mail, hvor jeg påberåbte mig "Europa-Parlamentets og Rådets Direktiv 85/577 om forbrugerbeskyttelse". I skal skrive den i mailen. Ifølge dette direktiv, har man ved handler inden for EU minimum 7 FRA MODTAGELSE af varerne dage til at fortryde et køb. Endnu mere heldigvis for os, har firmaet oprettet en dansk hjemmeside, på dansk og med danske priser, hvilket gør at de danske regler finder anvendelse, som giver endnu bedre beskyttelse, nemlig 14 dages fortrydelsesret FRA MODTAGELSE af varerne.

Mailen sendte jeg for god ordens skyld til flere af det suspekte firmas mailadresser:
support@advmetabilling.com + african_mango@qweightlss.com> + support@africanmng.com.

Dernæst ringede jeg til firmaets afdeling i Utah (ved ikke hvorfor det ligger helt derovre, men det er underordnet) og bad om RMA-numre for begge varer, altså Metaburn og African Mango samt en returneringsadresse, hvilket jeg altsammen fik.

Dernæst postede jeg varerne (de skal sendes til USA) i samme kuvert og sørgede for at få en kvittering for afsendelse. Jeg kom af med 100 kr. cirka for afsendelsen.

Til trods for at firmaet til at starte med, lirede det samme af om at de 15 dages prøveperiode er gået og der ikke er noget at gøre, så ændrede det sig, efter de modtog min mail.

I torsdags modtog jeg henholdsvis 510 og 570 kr. fra firmaet. Det vil sige at den dårlige oplevelse kun har kostet 2 x 17 kr. samt 100 kr. i porto for returneringen. Det er billigt sluppet.

Gør det samme!

Hvis ikke det hjælper, skal I gå ind på www.forbrugereuropa.dk og trykke på "start klagesag" - så tager de over, og I skal ikke længere tage jer af kommunikationen med virksomheden.

Desuden har jeg på Forbrugerombudsmandens hjemmeside indgivet klage over siden, som vildleder i sin markedsføring, idet der jo slet ikke er tale om en avisartikel.

Held og lykke!
Gæstebruger
Skrevet: Sunday, March 11, 2012 9:49:41 AM

jer der er blevet snydt har i brugt http://www.weightworld.dk/??? eller er de til at stole på??
Gæstebruger
Skrevet: Sunday, March 11, 2012 12:04:37 PM

Jeg er vist også en af de uheldige, mit problem er at jeg ikke kan huske hvilket firma, klikkede på et link på facebook, er det også den vej I har fundet dem, linket der virker ikke mere for mit vedkommende, siden findes ikke,
modtog ikke en mail med bekræftelse, men blev bedt om selv at printe, gjorde jeg ikke, men tog dog skærmprint.
her netop skrevet til min bank om at stoppe så de ikke kan hæve yderligere.

De har hævet penge for de 2 tilbud, men ingen varer modtaget.

Uh hvor kan man være dum, men tak for alles svar, hvade jeg dog bare søgt lidt først inden jeg bestilte
Gæstebruger(AJ)
Skrevet: Monday, March 12, 2012 12:22:15 PM

Gæstebruger wrote:
DET LYKKEDES! Jeg fik mine penge tilbage..

Virksomheden hedder "Yknot Global Limited" og er beliggende i Storbritannien, hvilket er vores held! Da det er inden for EU, finder EU-rettens direktiver anvendelse.

Det jeg gjorde var - på dansk - at skrive en mail, hvor jeg påberåbte mig "Europa-Parlamentets og Rådets Direktiv 85/577 om forbrugerbeskyttelse". I skal skrive den i mailen. Ifølge dette direktiv, har man ved handler inden for EU minimum 7 FRA MODTAGELSE af varerne dage til at fortryde et køb. Endnu mere heldigvis for os, har firmaet oprettet en dansk hjemmeside, på dansk og med danske priser, hvilket gør at de danske regler finder anvendelse, som giver endnu bedre beskyttelse, nemlig 14 dages fortrydelsesret FRA MODTAGELSE af varerne.

Mailen sendte jeg for god ordens skyld til flere af det suspekte firmas mailadresser:
support@advmetabilling.com + african_mango@qweightlss.com> + support@africanmng.com.

Dernæst ringede jeg til firmaets afdeling i Utah (ved ikke hvorfor det ligger helt derovre, men det er underordnet) og bad om RMA-numre for begge varer, altså Metaburn og African Mango samt en returneringsadresse, hvilket jeg altsammen fik.

Dernæst postede jeg varerne (de skal sendes til USA) i samme kuvert og sørgede for at få en kvittering for afsendelse. Jeg kom af med 100 kr. cirka for afsendelsen.

Til trods for at firmaet til at starte med, lirede det samme af om at de 15 dages prøveperiode er gået og der ikke er noget at gøre, så ændrede det sig, efter de modtog min mail.

I torsdags modtog jeg henholdsvis 510 og 570 kr. fra firmaet. Det vil sige at den dårlige oplevelse kun har kostet 2 x 17 kr. samt 100 kr. i porto for returneringen. Det er billigt sluppet.

Gør det samme!

Hvis ikke det hjælper, skal I gå ind på www.forbrugereuropa.dk og trykke på "start klagesag" - så tager de over, og I skal ikke længere tage jer af kommunikationen med virksomheden.

Desuden har jeg på Forbrugerombudsmandens hjemmeside indgivet klage over siden, som vildleder i sin markedsføring, idet der jo slet ikke er tale om en avisartikel.

Held og lykke!

Det kunne vi andre også havde gjort fremfor at spærre kortet, men hvad så nu hvor vi har spærret vores kort og endnu ikke har modtaget prøvepakken?? før jeg spærrede mit kort, skrev til mail til dem begge (metaburn og afcrican mango) og fik svar om at de ikke yderligere vil trække penge fra mit konto, og at jeg snart vil modtage min prøvepakke, men nu er der gået en helt måned til at jeg bestilte det og har endnu ikke hørt noget om den. Selvom det kun er 50 kr. er jeg stadig gal over at de har snydt (hvis de har det).
Gæstebruger
Skrevet: Monday, March 12, 2012 12:41:21 PM

Hej jeg har været meget uheldig og bestille slankemiddel ved sundhedsnyheder.com til 19,95 på tilbud og de har trukket 573,96 kr. på min konto og de vil trække hver mdr. men ved ikke hvad jeg skal stille op har lukket omit kontokort så dette ikke eksistere mere,
ved ikke mhvad man stiller op med sådan et firma. Kan de trække flere penge på min konto ?????????????
går jeg ind på hjemmesiden hvilken jeg har gemt på min internetside men det er der ikke mere[
Gæstebruger(AJ)
Skrevet: Monday, March 12, 2012 12:48:30 PM

Gæstebruger wrote:
jer der er blevet snydt har i brugt http://www.weightworld.dk/??? eller er de til at stole på??

Os der er blevet snydt har bestilt direkte fra hjemmesider: www.meta-burn.net og www.advancedafricanmango.com
og hende som reklamerede for det hedder Hanne Larsen. Jeg har også hendes mail, som jeg skriver til idag om hvordan det fungere med at få prøveapakken, da mange af os som har bestilt den føler sig busted.

Medhensyn til weightworld, så er det en troværdig side, som jeg kan sige ud fra mine undersøgelser om den webshop side.
Gæstebruger
Skrevet: Monday, March 12, 2012 2:20:54 PM

Angel Hej..

Har også bestildt via facebook annonce...d.15 feb. og modtog først african mange den 9.marts og dagen efter den 10. marts kom så metaburn Applause altså godt 3 uger.ringede 28. feb. da jeg ikke havde modtaget pillerne og troede jeg var blevet snydt...da der stod at varen ville komme efter 3 dage.. fik så at vide der havde været problemer med forsendelsen men at varen snart ville komme...Mistroisk var jeg jo blevet så derfor opsagde jeg samtidig abon. og fik to afbestillings numre og en mail som bekræftigelse. Så alt er i orden nu.
Jeg havde også kontaktet min bank for at få mit visakort spærret, men det ville bare være en udgift for mig, da ligemeget om jeg spærede mit kort ville firmaet som jeg havde bundet mig til kunne hæve pengene fordi jeg havde bundet mig til aftalen, sådan er det..men bare man sørger for at ha det på skrift at man har opsagt sit abonn. med firmaet og har de 2 afbestillingsnumre så kan banken hjælpe med at få evt. penge tilbage som er trukket. Så behold dit dankort da de under alle omstændigheder kan trække penge via banken så længe du ikke har opsagt dit abonn. Angel
Gæstebruger
Skrevet: Monday, March 12, 2012 6:13:48 PM

forstår ikke alt dette postyr, hvis bare i sørge for at afbestille inden 14 dage så kan de ikke hæne flere penge. jeg har bestilt begge vare, og har også modtaget det, der gik dog 3 uger før jeg fik dem, de sad fat i tolden. Men jeg fik dem, og de har ikke hæver flere penge på min konto end aftalt, så jeg stoler på dette sted. Applause
Gæstebruger
Skrevet: Monday, March 12, 2012 9:09:50 PM

Gæstebruger wrote:
Angel Hej..

Har også bestildt via facebook annonce...d.15 feb. og modtog først african mange den 9.marts og dagen efter den 10. marts kom så metaburn Applause altså godt 3 uger.ringede 28. feb. da jeg ikke havde modtaget pillerne og troede jeg var blevet snydt...da der stod at varen ville komme efter 3 dage.. fik så at vide der havde været problemer med forsendelsen men at varen snart ville komme...Mistroisk var jeg jo blevet så derfor opsagde jeg samtidig abon. og fik to afbestillings numre og en mail som bekræftigelse. Så alt er i orden nu.
Jeg havde også kontaktet min bank for at få mit visakort spærret, men det ville bare være en udgift for mig, da ligemeget om jeg spærede mit kort ville firmaet som jeg havde bundet mig til kunne hæve pengene fordi jeg havde bundet mig til aftalen, sådan er det..men bare man sørger for at ha det på skrift at man har opsagt sit abonn. med firmaet og har de 2 afbestillingsnumre så kan banken hjælpe med at få evt. penge tilbage som er trukket. Så behold dit dankort da de under alle omstændigheder kan trække penge via banken så længe du ikke har opsagt dit abonn. Angel

Jeg tror vist du skal overveje at få en ny bank, for det er da helt forkert vejledning du har fået. Hvis du spærrer dit kort kan de IKKE hæve mere på din konto selvom du har indgået en aftale, da det er kortnummeret og ikke kontonummeret de skal bruge for at kunne hæve penge. Et firma som skal have penge på et kort får kender slet ikke dit kontonummer og når kortet er spærret kan de ikke få nogle penge, det går allerhøjest på en fejlkonto hos banken, som så skal afvise betalingen, men det kan jo været at det er det de ikke gider. Det er jo det samme hvis dit kort bliver stjålet i en butik. Så bliver det lukket og kan ikke bruges mere.
Gæstebruger
Skrevet: Tuesday, March 13, 2012 3:27:55 PM

Ja jeg var så også dum! De har hævet 32 kr. fra min konto, og jeg har nu spærret mit kort. Er jeg så sikker på de ikke kan få flere penge? Er nemlig ikke helt inden i det?
Gæstebruger
Skrevet: Tuesday, March 13, 2012 11:32:00 PM

Hej alle sammen.
Jeg undre mig meget over at der er så mange der syntes at det er et firma der snyder og bedrager.
Jeg er på ingen måde blevet snydt eller bedraget.
Jeg har kun betalt de få 17 kr x 2 og har fået tilsendt begge produkter uden noget problem. Ligeså har jeg ringet derind og fået lukket min konto, som der stod man skulle inden 3 dage tror jeg det var. Og der er ik blevet trukket hverken mere eller mindre end det der stod der ville blive trukket.
Så et tip til jer er at det er meget vigtigt at læse alle betingelsene grundigt igennem.
Så tror jeg nemlig at det vil gå meget smertelig.
mvh Mig
Gæstebruger
Skrevet: Wednesday, March 14, 2012 1:52:30 PM

Utroligt at folk ukritisk bruger deres kort på at bestille et produkt hvor de ikke aner hvilken firma det drejer sig om og åbenbart aldrig har været inde og se deres betingelser. Skræmmende når der også er tale om piller, hvem ved hvad der er i de piller Think

Hjemmeside er iøvrigt:

http://advancedafricanmango.com/nid787/?&AFID=453900&SID=398771504
Gæstebruger
Skrevet: Wednesday, March 14, 2012 2:07:22 PM

i skriver alle at i har skrvet til en e-mail el. ringet til et tlf nr..... Er det muligt at få en af jer til at skrive det så vi andre kan se hvor vi skal kontakte dem for kan ikke selv finde det!!!!!!!!!!!
Gæstebruger
Skrevet: Wednesday, March 14, 2012 6:50:07 PM

Har efter ca 2 ugers venten modtaget et enkelt glas Metaburn sendt via en postboks i USA og en adresse i Sverige.
Har lige ringet til Eurocard, fordi jeg betalte via et mastercard da jeg bestilte de dumme piller. Damen som tog telefonen kunne se at der er hævet godt og vel 1000 kr, eller på vej til at blive hævet. Men hun sagde heldigvis også, at jeg skulle være helt rolig, for måden som firmaerne beder om pengene på er så underlig at det er tydeligt at det er fusk. Dog bliver beløbene opkrævet i så små rater, at de ikke bliver fanget i bankernes sikkerhedssystemer. Men det betyder at jeg ikke kommer til at betale for noget.
Så mit råd til jer er at I skal kontakte jeres bank eller jeres kortudbyder hvis den konto I betaler fra ikke er fra jeres bank. ( Mit eurocard er via et magasinkort).

Om det er nødvendigt at kontakte firmaerne for at afmelde - ved jeg egentlig ikke. Nu er mit Eurocard er spærret - så pengene kommer ikke.

Jeg føler mig dog meget dum - at jeg er hoppet på det mediestunt - øvøv
Gæstebruger
Skrevet: Thursday, March 15, 2012 7:58:39 AM

ja jeg hoppede jo også på reklamen og efterfølgende læste jeg denne tråd. På mit kort blev der hævet 2 x 17 hvorefter jeg skyndte mig at sende en mail om opsigelse. Der gik tre dage før jeg fik svar på at min bestilling var annulleret. Jeg har dog modtaget de to produkter ca. tre uger efter bestilling men har ikke turde at bruge dem og kan ikke rigtigt finde så mange der skriver om deres erfaringer med disse produkter. Der er ikke trukket flere penge på mit kort efter de 16 dage.
Gæstebruger
Skrevet: Thursday, March 15, 2012 8:06:57 PM

Nå.. nu er kortet spærret, bekræftelse fra African Mango på at de ikke trækker flere penge... og nu er produkterne så ankommet.... Tør man tage det?? Nogen der er igang? virker det?....
Gæstebruger
Skrevet: Friday, March 16, 2012 6:47:37 AM

jeg er også faldet i det fup firmas net.Bestilte prøvepaken, der gik 4,5 uger inden Meta burn kom, så yderligere4 3 uger inden Mango kom.
Inden jeg overhovedet havde prøvetproduktet var nu opsigelses fristen åbenbart udløbet. Mailede min opsigelse men hørte intet retur, ingen ordrer mail fra dem INTET svarede de tilbage på.
Den 14 marts opdager jeg på min konto at firmaet pludselig har truket 504 kr d. 27 februar 2012 og sørme om de ikke igen 11 dage senere d.9 marts 2012 igen har trukket nu var det pludselig 614 kr. begge for african mango jeg ar IKKE set skyggen af produkteterne som jeg har betalt via deres trækning. Så opdager jeg sandelig også at de har gjort samme med metaburn først trukket 504 kr og 15 dage efter 614 kr.
Heller ikke Meta burn har jeg set skyggen af men bare betalt
Oveni kan heller ikke jeg længere finde deres side så de har nok lavet en anden Fup side. Jeg fik aldrig svar på mails eller ved at ringe, da det bare var en bånd der sagde på engelsk at de ikke pt. havde nogen medarbejdere til at ta tlf.
Jeg har fået spærret mit hævekort så de ikke kan trække yderligere. kontaktede min bank hvor de tager sig af de sager og banken sørger for at tilbageføre mine "tabte penge. SÅ hold jer langt væk fra dette fup firma..
Nu håber jeg at jeg får mine over 2000 kr. retur
Held og lykke til jer alle[/b]
Gæstebruger
Skrevet: Friday, March 16, 2012 1:17:45 PM

Jeg er også hoppet i fælden.. (troede jeg) Jeg bestilte og efter noget tid hvor jeg stadig intet produkt havde set ringede jeg til deres kundeservice han fortalte mig (på engelsk) at det var fordi det blev sendt fra USA, efter flere dage uden produkt skrev jeg til dem at de skulle annullere fremtidige sendinger og ringede også til dem og fik det annulleret. Intet problem..
Troede aldrig jeg skulle se produktet, men det er sørme kommet i dag.. Både african mango og metaburn..
Men jeg har dog spærret mit kort i tilfælde af fusk..
Om det virker ved jeg ikke.. Skal vist lige ha undersøgt lidt mere omkring det.. Så man ikke fylder sig med meget farlige kemikalier..
Gæstebruger
Skrevet: Friday, March 16, 2012 1:48:38 PM

jeg er også hoppet i fælden og kan bare ikke finde det nr man skulle afmelde på jeg fandt det inde over faceboke.. er der nogen der kan være behjælplige med et nr? og har nogen prøvet det virker det?? mange hilsner sara
Gæstebruger(AJ)
Skrevet: Friday, March 16, 2012 6:46:34 PM

Jeg har så idag, efter en helt måned modtaget både metaburn og african mango, som jeg havde bestilt via deres hjemmesider med rabatkoden HANNE. Det kan godt tyde på at de snyder en, da man ikke kan kontakte dem for at annullere abonnementet for de forekommende måneder, men jeg blev ikke snydt i prøvepakkerne. Og hvis man ikke modtager dem, og dermed også ønsker at annullere for de forekommende måneder, kan man kontakte dem via deres email, som jeg har haft informeret tidligere. Jeg fik svar fra dem begge, selvom jeg blev nød til at skrive til dem et par gange, og modtog også prøvepakkerne. Så man kan med lidt tålmodighed vente på sin bestilling og også svar fra dem hvis man skriver til dem, der er ikke noget at være i panik over :)
Gæstebruger
Skrevet: Friday, March 16, 2012 10:22:26 PM

Jeg kan se, at der er et par enkelte der har være heldige at modtage deres pakker/piller.
Jeg har kunne læse mig frem til at Mango pillerne skal tages 2 gange dagligt,1 morgen og 1 aften i forbindelse med et måltid.
Nu er mit spørgsmål så: Hvordan skal Mataburn pillerne tages?
Gæstebruger
Skrevet: Saturday, March 17, 2012 1:23:34 PM

Gæstebruger wrote:
Vil lige advare om at give kort-oplysninger til dem der sælger metaburn og african mango. Har prøvet et af de tilbud hvor man kunne prøve produkterne til en meget lille pris. Modtog kun Megaburn efter 30 dage. Har så lige set på min konto at der er trukket henholdsvis 563,35 og 510,64 kr fra min konto. Ringede og fik en engelsk-talende mand, som sagde at han beklagede, men jeg havde jo ikke kontaktet dem og afbestilt. Prøvede at forklare at jeg jo ikke havde prøvet produkterne endnu, da jeg kun havde haft megaburn i 2 dage og slet ikke havde modtaget african mango. Han blev bare ved med at beklage, og sagde at han kunne opsige mit abonnement.. JA TAK! Har nu skrevet til min bank, og bedt dem evt. om at tilbageføre beløbene, og sørge for at firmaerne ikke kan trække flere beløb på min konto!! SNYDT Liar

Selv samme problem har jeg været ude for. Men har dog fået fat i engelsk talende personer 2 gange og en mail. Men ingen penge retur. Men virker pillerne?
Gæstebruger
Skrevet: Saturday, March 17, 2012 1:37:45 PM

jeg kan tilføje mig listen af dem der er blevet snydt. Mine varer ankom men efter 17 dage. Da jeg ikke havde modtaget en bekræftelse pr mail, regnede jeg ikke med at købet var gået igennem. Og havde derfor ikke afmeldt... Nu er jeg så 577 kr fattigere med et spærret kort - træls.Ringede til +4569918474 og endte hos et Call-center i filipinerne ....... De skulle have afmeldt mig nu men den tror jeg ikke rigtig på. Rent fusk firma så hold jer langt væk fra det.
Gæstebruger
Skrevet: Sunday, March 18, 2012 11:52:07 AM

Hej
Er der nogen af jer som har fået pengene tilbage fra disse 2 firmaer, de har rippet mig for over 1500 kr i løbet af få uger. fra den 24/2 til 12/3-12 hvor jeg opsagde abonnementet, hvilket jeg ikke videste jeg havde hos dem.
Det er også frækt, at de den dag jeg opsagde abonnementet så hæver de lige 600 kr igen.
Min bank siger jeg skal bede om pengene tilbage fra firmaerne, så kan jeg bevise jeg har forsøgt at få pengene retur, og så skal jeg ringe til dem igen når jeg har fået svar på mine mails.
Så er der en mulighed for at få pengene tilbage fra banken.
Øv altså, første og sidste gang jeg reagere på annoncer fra FB.
Og også første og sidste gang jeg bestiller hos nogen uden at checke dem på nettet. Fik først gjort det efter jeg havde bestilt. øv.
Den uheldige. ;O)

Gæstebruger(AJ)
Skrevet: Sunday, March 18, 2012 6:50:02 PM

Gæstebruger wrote:
Jeg kan se, at der er et par enkelte der har være heldige at modtage deres pakker/piller.
Jeg har kunne læse mig frem til at Mango pillerne skal tages 2 gange dagligt,1 morgen og 1 aften i forbindelse med et måltid.
Nu er mit spørgsmål så: Hvordan skal Mataburn pillerne tages?

De skal tages på den samme måde som mango pillerne. En metaburn og en mango pille tages på samme tidspunkt, og ligeledes som du selv nævner det, en gang om morgen og en gang om aften i forbindelse med måltid.
Som jeg har læst, kan de også tages således: to mango piller om morgen og to metaburn piller om aften.
Hvilken af de metoder er helt rigtige, eller mest effektive, er jeg ikke sikker på, da jeg ikke har prøvet begge metoder, men er igang med at prøve piller på den anden slags metode, og ved at det har virket i nogens tilfælde.
Gæstebruger
Skrevet: Monday, March 19, 2012 10:44:31 AM

De bliver ved at hæve. De har hævet på mit kort 4 gange i løbet af den første måned. Det vil sige over 2000,-
LAD VÆRE!!!
Gæstebruger
Skrevet: Monday, March 19, 2012 7:39:24 PM

Hej, jeg sidder som mange af jer, også i saksen d'oh! d'oh! !!!!!

Jeg mangler et nummer til begge firmaer, så jeg kan ringe og være sikker på jeg har fået opsagt mit abonnement!
Jeg venter også på at få et RMA nummer, hvordan får jeg det?????
Jeg har ikke fået et tilbagesvar på min mail endnu........

Jeg mangler begge telefonnumre og begge firmaadresser, så jeg kan sende pakken retur. Så de oplysninger er jeg MEGET interesseret i!!!

Vær sød at hjælpe....mine 7 dages returret er hastigt ved at løbe ud og jeg vil vildt gerne have mine penge retur!!! Pray
Gæstebruger
Skrevet: Monday, March 19, 2012 7:41:25 PM

er der nogen der rent faktisk har prøvet de her produkter - vil virkelig gerne vide om det virker eller om det også bare er fup????

- og det er jo ikke unaturligt der går lang tid inden man får dem, de skal jo sende dem uden fragt, det tager jo lang tid..

jeg har været så heldig intet at få hævet, og har fået fat i begge udbydere og fået en bekræftelse på at jeg ikke ville få sendt flere produkter og ikke ville få hævet nogle penge.
Selvom der ikke selv er sket noget med mine penge, så har jeg godt nok lært noget af det alle dem som har været uheldige!

håber at se om der er nogen der faktisk har prøvet produkterne
Gæstebruger
Skrevet: Tuesday, March 20, 2012 9:29:12 AM

Nå jeg vil lige komme med en status til jer der overvejer at prøve pillerne. Jeg har taget to metaburn og to africanmango dagligt gennem den sidste uge. Jeg har ikke spist mere end jeg plejer og må desværre meddele at der intet er sket. Min appetit er ikke mindsket og vægten siger fuldstændig det samme, så jeg tror ikke rigtigt på produkterne, men vil da fortsætte de næste tre uger, så skriver jeg igen.
Gæstebruger
Skrevet: Tuesday, March 20, 2012 6:56:10 PM

Jeg hoppede også i. Men da jeg ikke modtog noget og stod for at skulle tre uger på ferie, sendte jeg dem en mail på meta_burn@advmetabilling.com og skrev, på dansk, at jeg ikke ønskede at modtage deres produkt, at de ikke skulle sende det samt at de skulle bekræfte afmelding. Der gik en uge, så skrev de tilbage at de have gennemgået min konto, og at de ville tilbagebetale det allerde trukne beløb indenfor 6-10 dage. Da jeg tjekkede min konto kunne jeg se, at de 1100 kr var sat ind allerde dagen efter de var trukket. Fedt nok!
Prøvepakkerne kom så begge efter yderligere en uge, altså 4-5 uger efter bestilling.
Afmelding og tilbagebetaling er sket her i feb.-start af marts, så måske har de strammet op.
Nu er jeg i dag startet på pillerne, så er spændt på om der så er resultat af det.
Gæstebruger
Skrevet: Wednesday, March 21, 2012 10:47:34 AM

Jeg synes også, som mange af jer andre, at produktet lød helt fantastisk - så jeg bestilte det uden tøven.

Jeg har dog aldrig modtaget min odre - og efter talrige opkald og emails, er det ikke lykkedes mig at komme i kontakt med dem.

Så nu har jeg fået min kort spærret!

Iform har bragt en artikel, hvori man kan læse, hvor mange der har fået trukket yderligere 500kr fra deres kort.

Så lad vær med at bestil - de er kun ude på at snyde!!
Gæstebruger
Skrevet: Saturday, March 24, 2012 1:00:00 PM

Gæstebruger wrote:
Nå jeg vil lige komme med en status til jer der overvejer at prøve pillerne. Jeg har taget to metaburn og to africanmango dagligt gennem den sidste uge. Jeg har ikke spist mere end jeg plejer og må desværre meddele at der intet er sket. Min appetit er ikke mindsket og vægten siger fuldstændig det samme, så jeg tror ikke rigtigt på produkterne, men vil da fortsætte de næste tre uger, så skriver jeg igen.

Det ville bare være super rart hvis du gider det, jeg er dog selv lige begyndt for to dage siden, og jeg giver dig ret, appetiten er stadig den samme :-) men du må meget gerne skrive hvordan det går med din
Gæstebruger
Skrevet: Wednesday, March 28, 2012 1:46:48 PM

Gæstebruger wrote:
Jeg har lige læst om dette i et link fra Facebook, og det lyder helt fantastisk!!
MEN er det bare salgs lir eller er der nogen her som kender noget til det??

Det skulle være en kanon hjælp til vægttab!!

Maria

Ring til dette nr. for at lukke konto: Denamrk
+45-78775054
Jeg truede med politi osv. -så lukkede de den
Gæstebruger(AJ)
Skrevet: Thursday, March 29, 2012 10:24:33 AM

Gæstebruger wrote:
Gæstebruger wrote:

Det ville bare være super rart hvis du gider det, jeg er dog selv lige begyndt for to dage siden, og jeg giver dig ret, appetiten er stadig den samme :-) men du må meget gerne skrive hvordan det går med din

Hvis i har haft læst grundigt om pillerne og følger den samme plan, vil de virke. Som der står på deres hjemmesider, SKAL man træne mens man tager pillerne, de skal ikke BARE tages hvis man sidder der hjemme på sin flade og prøver at tabe sig sådan.

Pillerne er ikke på den måde slanke piller, ligesom andre slanke piller, det er piller som virker ligesom fx en protein pulver skal virke på drenge når de træner. De giver en mere energi til at træne, og derefter vil der ske en ændring i appetiten, hvorefter vægten begynder at gå nedad.
Jeg UNDERSTREGER det igen, DE SKAL TAGES I SAMMENHÆNG MED TRÆNING, MENS MAN TRÆNER.

TIP: Hvis man ikke træner, eller ikke har trænet i lang tid, så træn i 2 uger og SÅ derefter begynd på pillerne sammentidig med at man træner.
Gæstebruger
Skrevet: Friday, March 30, 2012 8:56:20 AM

hej. falft også i og var så stædig at jeg ikke spærrede mit kort....ville selvfølgelig gerne se om produktet virkede.... så jeg har været hele møllen igennem med lange tlf.samtaler osv. jeg vil sige at de er super flinke/høflige når man ringer, meget hjælpsomme og forstående...dog engelsktalende, som kan give lidt problemer med kommunikationen!!!.siden jeg har fulgt alle deres regler er det også endt med at de har overført alle pengene til mig igen - altså tilbagebetalt dem og ja det drejer sig jo om 3x ca 5-600kr, så det er da en del. det eneste jeg ikke har fået refunderet er portoen på de ca 16,77kr...hvilket jeg sys er helt fair. (jeg har også været meget stædig, bandet lidt i telefonen og når de modsagde mig sagt at jeg sys de skulle lytte til de optagelser de havde fra de tidligere telefonsamtaler - hvilket de som det første påpeger at de laver på alle samtaler, når man ringer til dem). nu venter jeg bare på en mail der understreger at min kundekonto hos dem er lukket, at jeg ikke vil høre fra dem igen og at jeg ikke behøver retunere de to bøtter jeg har modtaget. kuverterne med bøtterne har jeg stadig ikke åbnet i tilfælde af at de vil have dem retur, og derfor heller ikke prøvet indholdet! produktet fik jeg forresten først efter en måned!!!
håber jeg snart modtager den mail og at jeg aldrig hører fra dem igen...
noget af en omgang, men jeg vandt....tror jeg....vi får at se:-) eller ringer jeg selvfølgelig bare igen til dem!!!!hæhæ
Gæstebruger
Skrevet: Saturday, March 31, 2012 9:40:50 PM

Jeg har bestilt både African Mango og Meta Burn via den annonce der var på Facebook. Jeg kan bare ikke afbestille, da der hverken er tlf. nr. eller mailadresse i de pakker jeg modtager. Er der nogen der er bekendt med en mailadresse eller tlf. nr.?
Gæstebruger
Skrevet: Saturday, March 31, 2012 9:44:33 PM

Har været på metaburn og african mango... de virker fantastisk og har ikke haft nogen problemer med betalingen.
Brugere som besøger dette emne nu:
Gæstebruger

Hop til Forum
Du kan skrive nye indlæg i dette forum.
Du kan svare på indlæg i dette forum.
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke ændre dine indlæg i dette forum.
Du kan ikke lave afstemninger i dette forum.
Du kan ikke stemme i dette forum.

Main Forum RSS : RSS

FlatEarth Theme Created by Jaben Cargman (Tiny Gecko)