Rank: Gæstebruger Gruppe: Gæstebruger
|
Moderne og resurse stærke kvinder bruger meget tid på selvudvikling og er meget opmærksomme på økologi, for deres egen familie, men kæmper ikke for at alle har råd til økologi.
Der er kvinder som gør meget for at hjælpe andre kvinder til at blive stærkere, men det er mod betaling
Det er som om at alle er sig selv nærmest. Hvad er der sket med det sunde fællesskab, søstersolidaritet
Vi har forsat lang vej til ligeløn og jeg har svært ved at se hvem det er der kæmper denne kamp lige nu.
Er vi blevet dovne og har vi virkelig nok i os selv? Feministen fra Fyn
|
Rank: Gæstebruger Gruppe: Gæstebruger
|
Jeg tror vi har brug for en ny generation af feminister Set i kontrast af at der aldrig før har været så mange kvinder der vil ha størrre bryster, større læber og ansigstløftninger. At så mange kvinder bliver kendte på at smide tøjet og aller værst at barbere sig så de ligner små piger.....der vil ha ligeløn hmmm
Men samtidig tror jeg ordet rødstrømpe er slidt og man tænker straks, hængepatter og mandehadere Er der overhovedet et parti der kæmper for kvinderne, når de ikke selv gidder, har lige hørt at der er kommet et nyt parti der vil kæmpe for dyrevelfærd!
Go kamp hilsen fra Simone
|