|
|
Rank: Gæstebruger Gruppe: Gæstebruger
|
Hej derude. Jeg er en ung pige og synes selv jeg er for stor. Jeg er begyndt på at spise sundt og på en uge har jeg tabt 1 kg. Jeg har nok tabt de kg fordi det er starten men efter et stykke tid vil jeg ikke kunne tabe mig. Er der nogen der har nogle gode råd til hvad jeg kan gøre. Fx nogle øvelser til lår, baller eller lår, eller spise vaner dvs hvor mange gange man egentlig skal spise om dagen og den slags. Håber der er nogen derude der kan hjælpe mig. Har lovet mig selv at tabe 5 kg inden sommeren. Please svar hurtigst muligt. . . Knus
|
|
Rank: Gæstebruger Gruppe: Gæstebruger
|
Hov mente "lår, baller og mave
|
|
 Rank: Bruger på højt niveau Gruppe: Moderator
|
Kære Allesammen, Jeg har skrevet 9 gode råd om at tabe sig andet sted på forummet. Læs mere her: http://helseforum.netspiren.dk/default.aspx?g=posts&t=471Kærlig hilsen John - det er lækkert at leve sundt Jeg er læge exam. ernæringsterapeut med speciale i måltider der kan hæve livskvaliteten for cancerpatienter. Jeg studerer primært hvad, hvordan og hvilke måltider der kan gøre os raskere. Jeg er direktør for funkisfood.dk der importerer økologiske kolonialvarer af høj kvalitet der sælges her hos netspiren.dk samt behandler i Center for Børnetrivsel i Hellerup som ernæringsterapeut.
|
|
|
Gæstebruger |