Hej Anastasia,
Healing som sådan kan man jo anvende i alle rum. Hvert rum i boligen (eller område i dit liv) kan have brug for healing.
Nu har jeg ikke set billedet, så derfor kan det være at det med de farver, former og symbolik det indholder passer bedst til et helt specifikt område - men det vil jeg lade være op til dig at prøve at resonere dig frem til.
God fornøjelse med opgaven.
Mange hilsener
Zandra
Jeg har beskæftiget mig med Feng Shui siden 1990 og er uddannet i England. Desuden er jeg privatelev af Simon Brown, internationalt anerkendt Feng Shui ekspert, der blandt andet er kendt for sit arbejde for British Airways og sine mange bøger om Feng Shui. Jeg har siden 1987 uddannet og undervisning grafiske designere, farveterapeuter og Feng Shui konsulenter.
Jeg har modtaget flere designpriser for æstetik, enkelhed, funktionalitet og sans for sammenhæng mellem produkt og design, og jeg har arbejdet 1 1/2 år i Japan, hvor enkelhed og harmoni er hovedstenen i den kulturelle arv. Jeg har tidligere brugt min stærke sans for energi flow i arbejdet som healer og clairvoyant rådgiveri. Du kan de min hjemmeside her -
http://www.henningsenco.dk/