Jeg har en historie jeg gerne vil fortælle.
Det er historien om en hest. En hest som stod til aflivning på grund af svamp i kronrand, sporer og kastanjer. De fleste med svamp ved at det er særdeles vanskeligt at bekæmpe og blive kvit, men det lykkedes UDEN brug af svampemidler.
Jeg brugte derimod et astma og allergi middel, som hedder Sensistop. Det er oprindeligt lavet til at bekæmpe paradentose, men under behandling af paradentosen forsvandt patienternes astma og allergier.
Sensistop reparerer den fejl i immunsystemet som gør at vi får allergi, astma, svamp og paradentose.
Pointen i historien er, at man ikke kan snyde en hest med forkromede salgstaler........ altså virker Sensistop.
Vil I læse min artikel kan den læses på dette forum:
Artikel på Hestefolket.dkSiden jeg skrev artiklen, er min mand også kommet i behandling med Sensistop. Han blev for 2 år siden ramt af en blodprop i hjertet og har på trods af alle undersøgelser viser, at han ikke fejler noget, været meget meget træt efter operationen.
Han har nu skyllet mund i Sensistop i to uger og jeg synes allerede at jeg kan fornemme, at han ikke sover så meget mere..... Meget spændende.........
Vores yngste datter er under mistanke for gluten og laktose allergi. Der er allerede bestilt en Sensistopkur til hende. Meget spændende, for det er da et helvede at have et barn med gluten og laktoseallergi.
Lena